COMMUNITY - FORUMS - SELENE DOMAINS
[EU-FR-Arkadia] City of Mistbrook
+2
English Version - Consultez la version Française

The City of Mistbrook

Mistbrook is a temporary name pending domain selection

About the settlement

Established in the heart of the Skuldheim Duchy of the Arkadia Kingdom, Mistbrook is one of the oldest settlements in the county of Beaulieu.

As far as we can remember, this settlement has capitalized on the incredible wealth of its territory. It stands out more than any other by its deep respect for nature and its advanced development in the fields of agriculture and horticulture.

Over the years, House Mal'Dokan's efforts have benefited the surrounding vegetation and the protection of species in order to maintain a viable and respectful economic activity for the settlement and its biodiversity. It is also at his initiative that we owe the implementation of the first apiary and the growth of beekeeping, the foundation of its economy.

Population

The population of Mistbrook is mainly composed of To'resk, who have in their history, welcomed foreigners rejected by other village. Still today and because of its geographical location, the reception of another tribe allows a rich interbreeding integrating into its community Janoa, Neran and Dras.

Project

One of my goals is to make Mistbrook, a major center of education, production and distribution of hive trades that are naturally in symbiosis with horticulture. By extension, this will also benefit the development of many areas of crafts.

What i have to offer ?

Mistbrook focuses on the three pillars of agriculture, production and trade. It's a real calm and safe refuge where you can develop your character and his story as freely as you want.

The fulfillment of each citizen benefits the enrichment of the settlement, that's why in my quality of Mayor, I will do my best to carry my citizens in their projects.

In addition, a city council will listen and will deliberate on the ideas and claims of each. The governance of the settlement and the roles of each will be studied in more detail with the citizens when the time comes.

What i’m looking for ?

My desire is to bring together francophone players. The goal is above all to have fun and prosper together in the same language.

I am ready to welcome any person with peaceful intentions who wishes to invest himself fully in the development of this community and by extension, to pledge allegiance to the kingdom of Arkadia.

Since all occupations will be necessary for the prosperity and growth of the settlement, you will most likely find your place there.

Whatever your ambitions or projects, I would be happy to answer your questions and maybe you will begin your adventure as a citizen of Mistbrook.

8/9/2019 1:45:30 PM #1
+1

Soon

8/9/2019 1:45:39 PM #2
+0
Version Française

Ville de Mistbrook

Mistbrook est un nom temporaire en attendant la sélection de domaine

A propos de la ville

Etabli au coeur du duché de Skuldheim du royaume d’Arkadia, Mistbrook est l’une des plus anciennes Villes du comté de Beaulieu.

D’aussi loin que l’on puisse s’en souvenir, cette Ville a su capitaliser sur l’incroyable richesse de son territoire. Elle se distingue plus que tout autre par son profond respect de la nature et son développement avancé dans les domaines de l’agriculture et de l’horticulture.

Au fil des années, les efforts de la maison Mal’Dokan ont su profiter à l’épanouissement de la végétation environnante et à la protection des espèces afin de maintenir une activité économique viable et respectueuse pour la Ville et sa biodiversité. C’est également à son initiative, que l’on doit l’implantation du premier rucher et à l’essor de l’apiculture, fondement de son économie.

Population

La population de Mistbrook est majoritairement composé de To’resk, qui ont dans leur histoire, accueillis des étrangers rejetés par d’autre village. Encore aujourd’hui et du fait de sa situation géographique, l’accueil d’autre tribu permet un métissage riche en intégrant au sein de sa communauté Janoa, Neran ainsi que Dras.

Projet

L’un de mes objectifs est de faire de Mistbrook, un centre majeur d'enseignement, de la production et de la distribution des métiers de la ruche qui sont naturellement en symbiose avec l’horticulture. Par extension, cela profitera également au développement de nombreux domaines d’artisanats.

Ce que j'ai à offrir ?

Mistbrook est axée sur les trois piliers que sont l’agriculture, la production et le commerce.

C’est un véritable refuge calme et sûr où vous pourrez développer votre personnage et son histoire aussi librement que vous le souhaiterez.

L’épanouissement de chaque citoyen profite à l’enrichissement de la Ville, c’est pourquoi dans ma qualité de Maire, je ferai mon possible pour accompagner mes citoyens dans leur projets.

Par ailleurs, un conseil municipal sera à l’écoute et permettra de délibérer sur les idées et les réclamations de chacun. La gouvernance de la Ville, les fonctions disponibles et les rôles de chacun seront étudiés plus en détail avec les citoyens le moment venu.

Ce que je recherche ?

Ma volonté est de rassembler des joueurs francophones. L’objectif étant avant tout de s’amuser et de prospérer ensemble dans le même langage.

Je suis disposé à accueillir toute personne ayant des intentions pacifiques et désirant s’investir pleinement dans le développement de cette communauté et par extension porter allégeance au royaume d’Arkadia.

Etant donné que toutes les professions seront nécessaires à la prospérité et la croissance de la Ville, vous y trouverez très probablement votre place.

Quelles que soient vos ambitions ou vos projets, je me ferais un plaisir de répondre à vos questions et peut être que vous commencerez votre aventure comme citoyen de Mistbrook.

Contactez-moi sur discord [Maldokan#6503] ou via Discord de la ville

8/9/2019 2:05:26 PM #3
+0

Prochainement

8/9/2019 9:16:14 PM #4
+1

Nice project. I wish you to realise your dream city.

8/10/2019 6:42:59 AM #5
+0

Posted By Augustus_Aquila at 11:16 PM - Fri Aug 09 2019

Nice project. I wish you to realise your dream city.

thank you Duke Gaius! I will keep you a little of our first harvest of honey :)

Log in to post